کاریکاتور روز نامه شرق
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
کاریکاتور روز نامه شرق
نوشته شده در جمعه 7 مهر 1391
بازدید : 589
نویسنده : حسین

پیشانی‌بند رزمندگان دستمایه توهین کاریکاتوریست حامی فتنه

اقدامات سلسله‌وار در توهین به ارزش‌های دینی و اعتقادی مسلمانان که در قالب یک طراحی امریکایی ـ صهیونیستی و با انتشار فیلم و کاریکاتور موهن به ساحت پیامبر اعظم صلوات الله علیه و آله آغاز شده و موجی از اعتراض را در کشورهای اسلامی به دنبال داشته است، روز گذشته وارد فاز جدیدی شد تا روزنامه شرق نیز با انتشار کاریکاتوری موهن نسبت به رزمندگان دفاع مقدس، حمله به ارزش‌ها و اعتقادات مردم مسلمان را به داخل کشور بکشاند.

به گزارش رجانیوز، همزمان با ایام گرامی داشت دفاع مقدس روز گذشته روزنامه شرق اقدام به انتشار کاریکاتوری موهن به رزمندگان دفاع مقدس، به قلم هادی حیدری یکی از اعضای اصلی حلقه رسانه‌ای کارگزاران کرد تا موج توهین و تخریب ارزش‌ها به داخل کشور نیز کشیده شود.
روزنامه شرق که از سوی محافل نزدیک به کارگزاران سازندگی تامین مالی می‌شود، در کاریکاتور موهن خود، تلاش کرد با طعنه نسبت به همدلی رزمندگان دفاع مقدس در بستن سربندها در ایام عملیات، این همدلی را به همکاری برای بستن چشم‌های همدیگر و ندیدن حقایق تعبیر کند.
این در حالی است که هادی حیدری در وبلاگ خود نام این کاریکاتور را «چشم بندان» که یادآور«پیشانی بند» بسیجیان است قرار داده است که مسئولان روزنامه شرق با صرف نظر از این اسم، عنوان «کارتون خواب» را برای این کاریکاتور موهن انتخاب کرده‌اند.
حیدری که سابقه همکاری چندین ساله با تیم رسانه‌ای کارگزاران و محمدقوچانی را در پرونده خود دارد، در جریان فتنه ۸۸ به دلیل انتشار مطالبی در جهت حمایت از جریان فتنه بازداشت شده بود.
در همین حال هیات نظارت بر مطبوعات که پیش از این هفته نامه نه دی را به بهانه انتشار کاریکاتوری به قلم همین کاریکاتوریست توقیف کرده بود، هنوز در قبال این اقدام موهن ضد ارزشی واکنشی نشان نداده است و تنها وزارت ارشاد به ارسال یک تذکر کتبی بسنده کرده است.
انتشار این کاریکاتور با واکنش گسترده فعالان فضای مجازی روبرو شده است و در حالی که رسانه‌های ضد انقلاب از جمله روزآنلاین تلاش کردند به انتشار گسترده این کاریکاتور موهن بپردازند، بسیاری از فعالان شبکه‌های اجتماعی و وبلاگنویسان نیز به این اقدام توهین‌آمیز انتقاد کرده اند. در همین زمینه زهرا طباخی در بولتن نیوز نوشت: «آقای هادی حیدری! به اربابان غربی ات که در روزنامه شرق کوک می شوند بگو: آنها که چشم عقل شان بینا می شود نیازی به چشم بصر ندارند! بار دیگر اگر خواستی سرداران بسیجی و سپاهی را با چشم بسته طراحی کنی توجه داشته باش که راهشان را گم نخواهند کرد! سربند یا زهرا خود راهگشای دنیا و آخرت است…دیدار ما به قیامت!»




:: موضوعات مرتبط: صهیونیسم آخرالزمان 2012 , ,
:: برچسب‌ها: توهین به رزمندگان ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: